Falling Down

« Older   Newer »
  Share  
Demi'
view post Posted on 28/12/2009, 09:54






Belllissima, canzone di Selena Gomez.

Testo:

Oh-oh oooh ooh-ooh-ooh You walk and talk like you're some new sensation You move in circles you don't need an invitation You spent your money you can't get no satisfaction You play it right so you can get the right reaction It won't be long my darling, Pick up the phone, nobody's on it. Where are your friends now, baby? Aren't they the ones supposed to be there for Chorus You, you're falling down, the world starts spinning round. You, you're falling down, now which? look all around. You, you're falling down, and you know I'll be around. You're falling down, falling down (Falling down, you're falling down, falling down) Without a place when you're lookin' in the mirror The truth is blurry but the lies are gettin' clearer You're eyes are fixed, your smile is so elastic You gave me roses but they're all just made of plastic It won't be long my darling Pick up the phone, nobody's on it Where are your friends now, baby? Aren't they the ones supposed to be there for Chorus You, you're falling down, the world starts spinning round. You, you're falling down, now which? look all around. You, you're falling down, and you know I'll be around. You're falling down, falling down Laugh/Smile for the camera everybody's looking at ya Smile for the camera if they're all about to trash you. Smile for the camera (camera, camera) anekatips.com Smile for the camera, who's gonna catch you? You (you) Chorus You, you're falling down, the world starts spinning round. You, you're falling down, now which? look all around. You, you're falling down, and you know I'll be around. You're falling down, falling down Smile for the camera everybody's looking at you, Smile for the camera if they're all about to trash you


Traduzione:
Cammini e parli come se provassi nuove sensazioni Ti muovi in giro non hai bisogno di invito Spendi i tuoi soldi e non riesci a trarne soddisfazione Gioca bene così potrai ottenere la giusta ricompensa Non durerà mia cara, alza la cornetta non c'è nessuno dove sono i tuoi amici ora piccola? Non sono loro quelli che dovrebbero essere li per quello? Tu, tu stai per cadere, il mondo comincia a girare su di se tu, tu stai per cadere, ora? guardati intorno tu, tu stai cadendo e sai che io sono intorno tu stai cadendo, cadendo giù Senza un posto dove guardarti allo specchio la verità si fa sfuocata, ma le bugie diventano chiare i tuoi occhi sono ritoccati, il tuo sorriso così elastico tu mi dai delle rose, ma sono solo di plastica Non durerà mia cara, alza la cornetta non c'è nessuno dove sono i tuoi amici ora piccola? Non sono loro quelli che dovrebbero essere li per quello? Tu, tu stai per cadere, il mondo comincia a girare su di se tu, tu stai per cadere, ora? guardati intorno tu, tu stai cadendo e sai che io sono intorno tu stai cadendo, cadendo giù Sorridi per la foto tutti ti stanno guardando sorridi per la foto sono tutti li per cestinarti sorridi per la foto, sorridi per la foto, chiè che va a prenderti? Tu, tu stai per cadere, il mondo comincia a girare su di se tu, tu stai per cadere, ora? guardati intorno tu, tu stai cadendo e sai che io sono intorno tu stai cadendo, cadendo giù Sorridi per la foto tutti ti stanno guardando sorridi per la foto sono tutti li per cestinarti
 
Top
vivi_crazy
view post Posted on 28/12/2009, 19:10




sinceramente a me nn piace la canzone mi sembra tt ugule senza ritonrello ...nn mi piace nemmeno la sua voce e troppo banale
secondo me selena impara a fare bene l'attrice anzi di intraprendere altre carriere che nn sai fare!
 
Top
[*Pinguina*]
view post Posted on 2/1/2010, 12:33




quotooooo
 
Top
2 replies since 28/12/2009, 09:54   38 views
  Share